torsdag 16 februari 2012

Min svarta enhörning!♥

Påväg hem från ett underbart o spännande äventyr i snön nu, med mina bästa vänner, hästarna! ♥


Idag var en av världens underbaraste dagar!! Vaknade vid klockan 7 av att alarmet ringde och min favoritlåt spelades på högsta volym . Sen så fixade jag iordning en smaskig toast + en termos med varm choklad i, drog på mej min mysiga favoritkofta och hoppade på den tidigaste bussen till stallet.

Hyrde Tindur idag, en stor svart valack med härliga gångarter och en underbar personlighet .
Vi red ut o tränade lite dressyr på de stora gnistrande snöängarna, o han var sååå duktig. Det blev både trav, skänkelvikningar, öppna, töltövningar, galopp på volter mm.
.......och stegra!!!
Det kändes verkligen helt underbart när hans svarta hovar lyfte från marken o vi svingades upp mot himlen .

Tindur Fra Tungunesi


Tillsammans klarar vi allt






Älskade Tindur. Svarta enhörningen.
I mina ögon har du osynliga vingar som kan bära oss ända upp till himlen!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar